TIF Viking inngår samarbeid med Craft

Et nytt og spennende samarbeid er inngått mellom Turn- og Idrettsforeningen Viking og Craft. Med flere idrettsarrangementer på agendaen for tiden fremover, er det mye å glede seg til!

Samarbeid

Fra 1. januar 2021 er Craft Teamwear stolt sponsor av Turn og Idrettsforeningen Viking også kalt TIF Viking. Klubben gir oss en fantastisk mulighet til å vise bredden i sortimentet vårt, og boltre oss blant mange ulike idrettsgrener og arrangementer.
Vi gleder oss til å vise oss frem både i Vikinghallen, løypa og skogen samt under Bergen City Maraton, Løvstakken Opp og Bergen Fjellmaraton for å nevne noe.
Vi er stolt over å ha logoen vår side om side med TIF Viking i mange år fremover.

Daglig leder i TIF Viking, Roger Gjelsvik, sier følgende om den nye avtalen:

«For Viking var det viktig å finne en samarbeidspartner som kunne tilby et sortiment som dekket hele klubben vår. Så fleridrettsklubb med både sommer, vinter, lag og individuelle idretter blir Craft rett og slett perfekt. Vi opplever at vi med Craft har fått en leverandør som både er god på lagidretter men og har et fantastisk utvalg til både friidrett, langrenn m fl. Det har og vært viktig for Viking å ha en leverandør som vi vet står for en kvalitet som gjør at våre klubbdrakter blir et førstevalg for våre medlemmer. Det er vi sikker på at vi har fått med Craft! Viking er svært glad for at Craft valgte oss som klubb – og er sikker på at dette skal bli et flott og langvarig samarbeid for alle involverte. Vi blir nå en Craft-klubb!! Og det er vi stolt av!»

Fakta om TIF Viking

Turn og Idrettsforeningen Viking (TIF Viking) er et idrettslag fra Bergen, stiftet den 17. mai 1892. TIF Viking har hatt medlemskap i Norges Idrettsforbund siden 1895. Fra 1935 har foreningen hatt fast tilholdssted i Vikinghallen. I bygget finnes tre store haller, styrkerom, garderober, badstue, møtelokaler og klubbrom. Skansemyren idrettsplass fungerer som utendørs arena.

Turn- og Idrettsforeningen Viking har et moderne idrettskonsept med trening for alle slags brukergrupper. Foruten de tradisjonelle avdelingene som friidrett, håndball, kappgang, langrenn, orientering, turn og volleyball, har foreningen en skigruppe, en barnegruppe og en hytte- og fjellgruppe. I 1995 startet foreningen idrettsskole for barn og unge.

Blant internasjonale etablerte utøvere i klubben er Harald Stenerud, Olaf Strand, John Systad, Odd Rasdal samt kappgjenger Trond Nymark (æresmedlem siden 2009).

Over 3.000 medlemmer fordelt på mange forskjellige idretter:

• Håndball
  • Ski
  • Volleyball
  • Taekwondo
  • Orientering
  • Friidrett
  • Kappgang
  • Turn & Drill
  • Sportsdrill
  • Lek og Idrett
  • Fritidsbase

Arrangementer:

• Bergen City Maraton
  • Bergen Fjellmaraton
  • Bergen City Milen
  • Løvstakken opp
  • Nissemarsjen

TIF
Foto: Utklipp fra: www.tifviking.no/vaareidretter/

Vi i Craft ser frem til et godt samarbeid med TIF Viking.