TUI satser på egenproduksjon og nå skal selskapet vekke de gode feriefølelse

Kampanjen er fullt ut produsert in-house, og lanseres senere enn hva som er normalt for selskapet. Timingen følger det nye bestillingsmønsteret i markedet.
- Vi er veldig stolte over å ha produsert denne kampanjen internt i TUI. Det har ikke vært noen produksjonsreise til innbydende reisemål i år, slik vi vanligvis gjør. Selv om vi alle befinner oss i en utfordrende situasjon, så vet vi at nordmenn vil ut å reise igjen, sier Lisa Rönnberg, Markedssjef i TUI.
«Still Amazing» bygger videre på selskapets første kampanje under pandemien, og retter fokus på at mye har forandret seg, men alt det du elsker ved å reise fortsatt er der.
- Alt det som er fantastisk med å reise er der ute enda. Derfor vil vi fortsette å inspirere, minne om de fantastiske følelsene og oppfordre kundene våre til å fortsette å lengte og drømme. Som pakkereiseoperatør tar vi vare på kundene våre fra de setter seg på flyet til de kommer hjem, å vektlegge sikre og trygge reiser, og bestillingsvilkår er viktig for kundene våre, og dette temaet vil fortsette å være en viktig del av våre kampanjer fremover, sier Rönnberg.
Hvis du vil se dette innholdet fra www.youtube.com, gi ditt samtykke øverst på denne siden.
Se TUIs inspirasjonsfilm her: https://youtu.be/5kV7Tij1-NA
Arbeidsgruppe
Head of Marketing: Lisa Rönnberg
Creative Lead: Marcus Lind
Tactical Lead: Malin Tikkakoski, Marthe Eidahl
TUI Creative Studio: Katrina Lindqvist, Caroline Staedler, Tina Rudén, Johan Persson, Rasmus Grönvall, Henrik Egerstedt, Theodor Sköld, Jennifer Kivinen.
PR: Adam Györki, Nora Aspengren
Mediebyrå: Carat
Nøkkelord
Kontakter
Nora AspengrenKommunikasjonsansvarlig i TUI
Tel:+47 90 63 60 63nora.aspengren@tui.noBilder





Lenker
Om TUI Norge
TUI (Tourist Union International) er den ledende reiseoperatøren i verden. 25 % av de nordiske pakkereisekundene velger TUI. TUI Norge ble etablert i 1973. Noen av våre mest populære reisemål er Kanariøyene, Hellas og Spania. TUI Nordic består av reisearrangørene TUI Norge, TUI Sverige, TUI Danmark, TUI Finland, flyselskapet TUIfly og Nazar. TUI Nordic er en del av TUI Group, verdens største turistkonsern som er virksomme på om lag 180 destinasjoner verden over. TUI har tatt en hovedrolle i arbeidet med å skape en mer bærekraftig reiselivsnæring.
Følg pressemeldinger fra TUI Norge
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra TUI Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra TUI Norge
Over 9 av 10 charterreiser solgt i juni24.6.2025 14:06:46 CEST | Pressemelding
Det ustabile sommerværet bidar til stort press på restplasser til Hellas og Spania, sier kommunikasjonssjef i TUI Norge, Anne Mørk-Løwengreen.
Ny trend: Thailand får mer drahjelp i sommer23.6.2025 09:03:51 CEST | Pressemelding
Først var det HBO-serien White Lotus som fristet rekordmange til Thailand. Nå har det dukket opp et nytt trekkplaster.
Ukas tall fra TUI: 100019.6.2025 12:42:47 CEST | Pressemelding
Hver uke presenterer vi et tall som beskriver verdens største reiseoperatør TUI på en aller annen måte. Tallet denne uka er 1000.
Rentekuttet – Vil på ferie uavhengig av boligrente og kronekurs19.6.2025 11:24:23 CEST | Pressemelding
– Jeg ble glad og overrasket over rentekuttet i dag. Jeg håper det betyr at enda flere kan skaffe seg gode reiseopplevelser i sommer, selv om det også førte til at krona ble svakere, sier kommunikasjonssjef i TUI Norge, Anne Mørk-Løwengreen.
Nordmenn er mest reiselystne i Norden17.6.2025 11:00:00 CEST | Pressemelding
7 av 10 østlendinger sier de skal på ferie til utlandet de neste 12 månedene, mens nordlendingene er mer lunkne. Allikevel er vi mest reiselystne i Norden, sier kommunikasjonssjef i TUI Norge, Anne Mørk-Løwengreen.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom