Fjordkraft Mobil best på kundeservice

Det er andre året på rad Fjordkraft går til topps i kåringen. Prisen er basert på Kantars store kundesentermåling, KSindeks, med over 20 000 intervjuer hvert år.
– Det gjør meg stolt! Vi har klart å kombinere hurtig vekst med fantastisk kundeservice. Jeg vil rette en stor takk til alle kunderådgiverne som har stått på for kundene våre i hver eneste samtale, sier Christian Kalvenes, konserndirektør for privatmarkedet.
Mobilutfordrer
Fjordkraft Mobil ble lansert våren 2017 og har etablert seg som landets største leverandør av mobiltelefoni uten eget nett.
– Målet har hele tiden vært å utfordre de etablerte mobilaktørene. Det gjør vi, både på pris og service, sier Kalvenes.
Les også: Fjordkraft når målet om 125 000 mobilkunder
God opplæring er nøkkelen
Irene Fauskanger, direktør for kundeservice i Fjordkraft, vant flere kundeservicepriser med mobilleverandøren Chess før hun meldte overgang til Fjordkraft. Hun mener følgende må være på plass for å yte god kundeservice:
– Det viktigste er god opplæring, tett oppfølging som gir den enkelte medarbeider trygghet og et arbeidsmiljø og en kultur som er preget av arbeidsglede og samhold. Å vinne en slik prestisjekåring er en skikkelig vitamininnsprøytning for oss alle, sier Fauskanger.
Bredt fagfelt
Kunderådgiverne i Fjordkraft svarer både strøm- og mobilkunder, i tillegg til blant annet forespørsler om solceller og hjemmeladere.
– Det at kunderådgiverne er det vi kaller «multiskillet» gjør bare denne prestasjonen enda mer imponerende, sier Fauskanger.
Se kunngjøringen av prisen og intervju med Irene Fauskanger her.
Nøkkelord
Kontakter
Irene FauskangerDirektør Kundeservice
Tel:+47 986 43 661irene.fauskanger@fjordkraft.noJon Vaag EikelandKommunikasjonsrådgiver
Tel:+47 452 43 496jon.eikeland@fjordkraft.noBilder

Om Fjordkraft
Følg pressemeldinger fra Fjordkraft
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Fjordkraft på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Fjordkraft
Bruker KI og droner for å gjøre solenergi tilgjengelig for småbedrifter10.4.2025 15:12:06 CEST | Aktuelt
Fjordkraft Bedrift lanserer nå i samarbeid med SunPool landets første helhetlige solenergitjeneste for SMB-markedet. Med kunstig intelligens, droneinspeksjon og prediktivt vedlikehold blir solenergi enklere, rimeligere og tilgjengelig helt uten investering i eget anlegg.
Dette koster strømmen til julelysene20.12.2024 14:02:52 CET | Pressemelding
Julelys skaper en hyggelig atmosfære i vintermørket, men hvordan påvirker det egentlig strømregningen å lyse opp hus og hage?
Fjordkraft lanserer IoT-løsning for smartere strømforbruk i bedrifter9.10.2024 10:33:11 CEST | Pressemelding
I møte med økende strømpriser og krav til bærekraftige løsninger, lanserer Fjordkraft Bedrift løsningen Fjordkraft Live. Et verktøy som gir bedrifter sanntidsinnsikt i strømforbruket for å gjøre det enklere å redusere og optimalisere forbruket.
– Får ikke informasjon ved strømstans27.8.2024 13:33:41 CEST | Pressemelding
Strømkunder står i fare for å gå glipp av viktig informasjon fordi strømleverandør og netteier mangler kontaktinformasjon.
Ingrid Ryland signerer for Fjordkraft7.6.2024 12:00:00 CEST | Pressemelding
Etter åtte år som konsulent har Ingrid Ryland (35) meldt overgang fra byråbransjen til kundesiden.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom