Apollo best på kundeservice!
«Det å snakke med Apollo er som å snakke med en venn». Slik lød enav tilbakemeldingene som ble trukket frem da reisearrangøren stakk av med seieren under årets Kundeservicepris.
- Denne prisen betyr utrolig mye for oss, nettopp fordi det er kundene selv som har talt – og tilbakemeldingene som ble lest opp kunne ikke ha vært bedre. Å være den lokale vennen i alle møter og ledd har alltid vært vår visjon, og det er kjempegøy å se at vi lykkes med det, sier Erik Haug, administrerende direktør i Apollo Norge.
Kundeservice med følelser
Årets kundeservicepris deles ut hvert år under Kundeservicedagene, hvor vinneren kåres basert på resultatene i KSindeks. Dette er Norges største undersøkelse om kundeservice, og den eneste hvor kundene spørres direkte. Totalt spør Kantar 40 000 kunder hvert år.
– Når man trenger hjelp mens man planlegger eller er på ferie, er det svært viktig med rask og god respons. Apollo skiller seg ut fra konkurrentene ved at de holder tak i saken helt til alt er løst. De har medarbeidere som er svært kompetente både hjemme og på de ulike reisemålene og et stort lokalt nettverk. Dette er noe kundene setter pris på, sier Finn Olav Sveinall, seniorrådgiver i Kantar.
Apollo var nominert i Reise-kategorien sammen med Ving og Color Line.
Den lokale vennen
I et marked der kundeservice stadig oftere flyttes utenlands og chatbots er blitt normen, er det å få snakke med et engasjert menneske noe mange kunder setter pris på. Sveinall trekker derfor også frem Apollos evne til å «smile i digitale kanaler» og våge å være personlige i møte med gjestene sine som suksessfaktorer for reisearrangøren.
- Vi har utrolig dyktige medarbeidere som virkelig brenner for kundene og for reiser, som ser hvor stor verdi det har og som genuint gleder seg over å hjelpe andre med å oppfylle sine feriedrømmer. Et personlig og nært forhold til både våre gjester, reisemål, hotelleiere og samarbeidspartnere er en del av vårt DNA, og den skal vi aldri miste, smiler Haug.
Kontakter
Beatriz RiveraPR- og Innholdsansvarlig
Tel:+47 906 21 735beatriz.rivera@apollo.noBilder
Om Apollo
Apollo er en av Nordens ledende reisearrangører med en million reisende i året. Vi arrangerer tradisjonelle pakkereiser, treningsreiser, skireiser, cruise, storbyferier og fleksible pakkereiser der kunden selv velger reisemål, reiselengde og hotell.
Sammen med spesialistarrangørene Golf Plaisir og Lime Travel er Apollo en del av gruppen DERTOUR Nordic. Vi jobber aktivt med bærekraftige reiser og har vært Travelife-sertifisert siden 2016. Les mer på www.apollo.no.
Følg pressemeldinger fra Apollo
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Apollo på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Apollo
Flere velger charter i usikre tider22.4.2025 07:45:00 CEST | Pressemelding
Apollo opplever en økning på hele 20 prosent i antall nye charterreisende sammenlignet mot fjoråret. Det er ikke tilfeldig.
Nyhet! Oppdag mangfoldige Porto9.4.2025 08:00:00 CEST | Pressemelding
Apollo utvider satsingen på Portugal og lanserer fleksible reiser til Porto - byen hvor strandliv, kunst, gastronomi, arkitektur og fotball går hånd i hånd!
Derfor velger rekordmange Hellas7.4.2025 08:05:00 CEST | Pressemelding
Apollo melder om en salgsøkning på hele 20 prosent på reiser til Hellas i sommer. Tilfeldig? Neppe. Her er fem grunner til at Hellas er ekstra populært i år!
Olympiatoppen på treningsleir med Apollo Sports3.4.2025 07:51:00 CEST | Pressemelding
24. mai reiser aktuelle utøvere for OL og Paralympics i Milano/Cortina 2026 på felles samling til Apollo Sports-hotellet Monte Feliz på Gran Canaria.
99% utsolgt: Apollo melder om smekkfulle påskefly31.3.2025 09:15:00 CEST | Pressemelding
Kanariøyene, Hellas og Egypt troner påskeferiens toppliste.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom