MedEasy.no (Driftet av MedisinPluss AS)

SykepleiePluss skifter navn til MedEasy

Kunnskap utvikler seg. Det gjør vi også. Bli med oss videre fra SykepleiePluss til medeasy.no! Vi utvider til flere studieretninger i Norge, og ekspanderer samtidig til Norden!

I forbindelse med at det nettbaserte helseutdanningsuniverset SykepleiePluss ekspanderer til Norden skifter vi i Norge navn til medeasy.no. Begge merkevarer er driftet og eies av Medisin Pluss AS lokalisert i Kristiansand. Vår nye merkevare er allerede etablert i Sverige (medeasy.se), og vi planlegger utvidelse til Danmark i 2020. Vårt læringsunivers her hjemme vil også videreutvikles og oppgraderes under nytt merkenavn. I løpet av de kommende årene vil vi tilpasse vårt faglige innhold i nye moduler slik at vi også kan bli pensumleverandør av naturvitenskaplig kunnskap også til medisin, ambulansefag, paramedisin, vernepleie og helsefagarbeider m. fl. Vår hovedmålgruppe vil imidlertid fortsatt være sykepleiestudenter i Norden.

Vårt nerdeteam fortsetter dermed arbeidet med å kompromissløst forkorte avstanden mellom teori og praksis under det nye merkenavnet MedEasy. Vi gjør det for pasientene, med studentene!

Fordi det du lærer i dag, redder liv i morgen.

Kontaktperson:
Nils Christian Tvedt Karlsen
Daglig leder Medisin Pluss AS
nils@sykepleiepluss.no

www.medeasy.no

Om MedEasy.no (Driftet av MedisinPluss AS)

MedEasy.no (Driftet av MedisinPluss AS)
Teglverksveien 42
4632 Kristiansand S

Følg pressemeldinger fra MedEasy.no (Driftet av MedisinPluss AS)

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra MedEasy.no (Driftet av MedisinPluss AS) på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra MedEasy.no (Driftet av MedisinPluss AS)