Opplevelser og følelser spiller hovedrollen i TUIs nye kampanje

Den nye kampanjen, som er utviklet i samarbeid med byrået Forsman & Bodenfors, er en videreføring av konseptet «For You». Konseptet har lykkes med å formidle reisen TUI har gjort fra tradisjonell reiseoperatør til en moderne tilbyder av reiser og opplevelser. «For You» har fungert så godt at TUIs Nordiske Content & Campaign team leder arbeidet for alle TUIs Europeiske markeder, og kampanjen rulles ut i alle TUIs europeiske markeder i disse dager.
- Vi har lykkes godt med konseptet vi utviklet for navnendringsprosessen vår, det skiller seg godt ut i en relativt generisk reisebransje og vi har valgt å utvikle dette videre i år. Nå er det de gode reisehistoriene og følelsene vi ønsker å formidle, og det gleder oss at konseptet for første gang tas ut i flere europeiske markeder, sier Lisa Rönnberg, Head of Concept & Campaign i TUI Nordic.
Øyeblikk vi deler med andre
Den nye kampanjen er fra ulike steder på nordmenns favorittdestinasjon Mallorca. TUI bruker som vanlig ikke profesjonelle modeller, men caster ekte mennesker, ekte par, virkelige familier og venner. Kampanjen gjenspeiler de trendene vi ser hos våre kunder, man ønsker aktiviteter og opplevelser fremfor kun sol og bad.
- Vi vet at følelser er sterke kommunikasjonsverktøy, og ikke minst det å bli minnet på de gode øyeblikkene man selv har hatt på reise. Eksempelvis har vi en mor og hennes datter som går tur i de vakre fjellene på Mallorca. Det var viktig for oss å finne mennesker som har en ekte tilknytning til hverandre, folk som kjenner hverandre godt slik at følelsene vi formidler er genuine. Vi tror at det synes og vil ha god effekt på mottakeren, sier Rönnberg.
Film: https://youtu.be/GCiQg6N3jf0
Byråer:
Reklamebyrå: Forsman & Bodenfors
Mediebyrå: Carat
Digitalbyrå: Precis Digital
Kontakter
Nora AspengrenKommunikasjonsansvarlig i TUI
Tel:+47 90 63 60 63nora.aspengren@tui.noBilder


Om TUI Norge
TUI (Tourist Union International) er den ledende reiseoperatøren i verden. 25 % av de nordiske pakkereisekundene velger TUI. TUI Norge ble etablert i 1973. Noen av våre mest populære reisemål er Kanariøyene, Hellas og Spania. TUI Nordic består av reisearrangørene TUI Norge, TUI Sverige, TUI Danmark, TUI Finland, flyselskapet TUIfly og Nazar. TUI Nordic er en del av TUI Group, verdens største turistkonsern som er virksomme på om lag 180 destinasjoner verden over. TUI har tatt en hovedrolle i arbeidet med å skape en mer bærekraftig reiselivsnæring.
Følg pressemeldinger fra TUI Norge
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra TUI Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra TUI Norge
Ukas tall fra TUI - 1824.4.2025 14:14:24 CEST | Pressemelding
Hver uke presenterer vi et tall som beskriver verdens største reiseoperatør TUI på en aller annen måte. Tallet denne uka er 18.
Dette er avgjørende for en vellykket ferie24.4.2025 10:56:06 CEST | Pressemelding
– Reiser du på ferie for total avslapning og minst mulig stress er dette valget gjerne viktigere enn reisemålet, sier kommunikasjonssjef i TUI Norge Anne Mørk-Løwengreen.
Smekkfulle fly til Kanariøyene i påsken14.4.2025 06:00:00 CEST | Pressemelding
– Den største utfartshelgen i påsken er unnagjort med smekkfulle påskefly. Nå er det bare å nyte fridagene, sier kommunikasjonssjef i TUI Norge, Anne Mørk-Løwengreen.
Ukas tall fra TUI er 02:21:0811.4.2025 10:07:06 CEST | Pressemelding
Hver uke presenterer vi et tall som beskriver verdens største reiseoperatør TUI på en aller annen måte. Tallet denne uka er 02:21:08.
Nå kan du sjekke inn på White Lotus-hotellene7.4.2025 11:18:40 CEST | Pressemelding
Interessen for å reise til Thailand har tatt av blant nordmenn det siste året. Bestillingene øker kraftig både i påsken og sommerferien. – Nå kan du bo like flott som TV-stjernene i snakkisen The White Lotus, sier kommunikasjonssjef i TUI Norge, Anne Mørk-Løwengreen.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom