Nye Min side fra Kredinor – bedre oversikt og enklere å betale inkassogjelden

–Denne betalingsløsningen, i kombinasjon med nye Min side, gjør at vi i Kredinor har et helt unikt tilbud til oppdragsgiver og sluttkundene våre. Dette gjør oss helt uslåelig, sier Barbro Hagen, direktør for IT og forretningsutvikling i Kredinor.
Økt tilgjengelighet – nå også på mobil
Nye Min side på kredinor.no er utviklet for å gjøre det enklere for sluttkunden. De innloggede sidene har et enklere språk, nytt design som tilfredsstiller kravene til universell utforming og er tilpasset mobil, iPad og PC. Vi tilbyr nå flere selvbetjeningsløsninger. I tillegg til å betale, kan kundene klage om de er uenige, søke om å betale i avdrag, få hjelp til å prioritere hva som bør gjøres først – og de har ett sted for å sende og motta meldinger. Min side tilfredsstiller også alle kravene i den nye personvernlovgivningen, GDPR.
Innovasjon innenfor betalingsområdet – raskere betaling
I løpet av et drøyt år har vi lansert vår egen løsning, Betal nå – betaling uten innlogging, Vipps faktura og betaling med Vipps gjennom Betal nå. Med lansering av nye Min side tar vi enda et viktig skritt i riktig retning ved å tilby stadig mer fleksible og kundevennlige løsninger.
–Vår ambisjon er å ligge i front med enkle og lett tilgjengelige betalingsløsninger for våre oppdragsgivere og deres kunder. Derfor ble det viktig å utvikle Betal nå. For våre oppdragsgivere betyr dette mindre arbeid med betalingsoppfølging, raskere tilbakebetaling og gjenåpning hvis behov – og dermed økt lønnsomhet. Betal nå er et «must» for både leverandører og sluttkunder av abonnementstjenester, understreker Barbro Hagen.
I dag forventer kundene digitaliserte løsninger. –Dette er markedets enkleste betalingsløsning for sluttkunder. Med «real time» oppdatering i alle systemer når betaling gjennomføres, kan sluttkunden umiddelbart etter betaling få gjenåpnet eller hindret stenging av tjenester som mobil, energi, kredittkort og andre abonnementstjenester, avslutter Barbro Hagen, som selv har jobbet med telefoni og mobil tjenester i mange år før hun begynte i Kredinor.
Kredinor - største inkassoselskap målt i antall saker
Kredinor er Norges største inkassoselskap målt i antall saker. Vi håndterer 2 millioner saker for norsk næringsliv i løpet av året. Totalt utgjør dette 13,1 milliarder kroner i inkassogjeld som vi følger opp med purringer, inkassovarsel og inkasso hvis pengene ikke blir betalt. Tidligere har de fleste sakene blitt betalt via kundens egen nettbank. Med Betal nå – uten innlogging eller betaling på Min side endres betalingsmønsteret for mange. –Med vår nye og enklere versjon av Min side kan sluttkunden håndtere alt tilknyttet sine saker på ett sted, også betaling, avslutter Barbro Hagen i Kredinor.
For å se denne videoen, må du gi ditt samtykke øverst på denne siden.Nye Min side på kredinor.noVideokanal
Nøkkelord
Bilder

Lenker
Om Kredinor
Kredinor er et av de største inkassoselskap i Norge målt i omsetning og det største målt i antall mottatte saker. Vi er i dag markedsleder på løsninger innenfor kundeservice, betalingsoppfølging og inkasso til bransjene energi og telecom - og i sterk vekst innen bransjene bank/finans, handel, parkering og offentlig sektor. I tillegg til inkasso tilbyr vi løsninger i hele verdikjeden fra fakturering, reskontro og purringer, til overvåk av langtidssaker og kjøp av porteføljer. Kredinor utvikler løpende nye digitale løsninger og automatiserer prosesser gjennom robotisering. Dette bidrar til forenkling både for oppdragsgivere og kunder. Kredinor har 514 ansatte og er lokalisert på ti steder i hele Norge. I tillegg har vi ett kontor i Ballerup utenfor København i Danmark med 43 ansatte og ett kontor i Stockholm, Sverige med 23 ansatte. Les mer på kredinor.no.
Følg pressemeldinger fra Kredinor
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Kredinor på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Kredinor
Kredinor AS: Resultat første kvartal 202529.4.2025 09:24:39 CEST | Pressemelding
Kredinor har levert i tråd med forventningene og viser positiv utvikling i første kvartal, til tross for et krevende marked preget av usikre makroøkonomiske forhold og utfordrende rammebetingelser.
Snuoperasjonen for norsk økonomi er godt i gang10.2.2025 10:46:04 CET | Pressemelding
Kredinorbarometeret, som kombinerer makroøkonomiske variabler og inkassodata fra Kredinor, viser en tydelig bedring for norske husholdninger. Fremgangen forventes å fortsette i år.
Kredinor AS: Resultat for fjerde kvartal 20243.2.2025 10:10:00 CET | Pressemelding
(Oslo, 3. februar 2025) Den positive utviklingen i Kredinor AS fra andre og tredje kvartal, fortsatte i fjerde kvartal 2024. Totale inntekter korrigert for revaluering var høyere enn i fjerde kvartal 2023 og trenden med økende CMS-inntekter fortsatte, med en økning på 16% sammenlignet med fjerde kvartal året før.
Norske bedrifter: Flere inkassosaker enn før pandemien10.12.2024 07:00:00 CET | Pressemelding
Antallet inkassosaker mot norske bedrifter er nå flere enn før pandemien. Sammenlignet med samme periode i fjor er økningen i antall saker 6 % og siden slutten av 2019 har antallet inkassosaker samlet gått opp med 5 %, etter en kraftig nedgang under pandemien.
Kredinor AS: Resultat for tredje kvartal 202421.10.2024 08:40:00 CEST | Pressemelding
(Oslo, 21. oktober 2024) Den positive utviklingen i Kredinor AS fortsatte i tredje kvartal. Totale inntekter endte på MNOK 375,5 og EBT korrigert for nedskrivninger ville vært MNOK 9,6.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom