Ving Norge

Ving har bransjens beste kundeservice

Del
Ving er kåret til selskapet med «Årets kundeservice i kategorien reise». Kundene er spesielt fornøyd med kunderådgivernes kunnskap om reisemålene de forteller om.
BEST PÅ KUNDESERVICE: Det er fjerde gang Ving blir kåret til reiseselskapet med best kundeservice. I juryens begrunnelse heter det blant annet at Ving utmerker seg på epost, gir raske svar og alltid svarer på kundens spørsmål.
BEST PÅ KUNDESERVICE: Det er fjerde gang Ving blir kåret til reiseselskapet med best kundeservice. I juryens begrunnelse heter det blant annet at Ving utmerker seg på epost, gir raske svar og alltid svarer på kundens spørsmål.

Prisen ble utdelt på Kundeservicedagene i Oslo. Juryen skriver blant annet at Ving fremstår som kunnskapsrike i kontakt med kundene og alltid gir konkrete råd og svar på spørsmål.

- Kundene opplever det som godt å reise med noen som har god greie på det de driver med. Ving utmerker seg på epost, gir raske svar og svarer alltid på alle spørsmål en kunde har, sier Finn Olav Sveinall, seniorrådgiver i Kantar TNS.

Prisen er basert på resultatene i KSindeks. Dette er Norges største og eneste undersøkelse som spør kundene direkte om hvordan de opplevde kundeservicen til selskapet de har vært i kontakt med de siste 14 dagene. Kantar TNS spør årlig 40 000 kunder, og får 20 000 svar fra personer som har vært i kontakt med et selskap.

 - Vi er naturligvis veldig glade og stolte over denne prisen og deler den med alle kolleger som daglig er i kontakt med kundene våre, sier markeds- og kommunikasjonsdirektør Tonje Løkaas Fossum.

- Reiseliv er den bransjen med størst forskjeller mellom de om gjør det best og de som scorer dårligst i undersøkelsen. Mange av selskapene er opptatt av å flytte trafikk over på nett, og kan av og til glemme at noen har lyst til å snakke med dem, mener han. 

Nøkkelord

Kontakter

Bilder

BEST PÅ KUNDESERVICE: Det er fjerde gang Ving blir kåret til reiseselskapet med best kundeservice. I juryens begrunnelse heter det blant annet at Ving utmerker seg på epost, gir raske svar og alltid svarer på kundens spørsmål.
BEST PÅ KUNDESERVICE: Det er fjerde gang Ving blir kåret til reiseselskapet med best kundeservice. I juryens begrunnelse heter det blant annet at Ving utmerker seg på epost, gir raske svar og alltid svarer på kundens spørsmål.
Last ned bilde

Om Ving Norge

Ving Norge
Ving Norge
Dronning Eufemiasgate 16
0191 Oslo

915 08 888http://www.ving.no

Alle kundehenvendelser: 915 08 888 / Vings kundeservice


Ving er Norges største reisearrangør med reiser til mer enn 170 reisemål i over 40 land. Ving arrangerer charterreiser, fleksible pakkereiser med rutefly, i tillegg til flybilletter og hotell for de som vil reise på egen hånd. Reisene selges via internett, telefon og i utvalgte reisebyråer over hele landet. For hotell- og reisemålbilder, besøk Vings bildebank. https://www.ving.no/bildebank

Er du journalist og ønsker å kontakte Ving? Ring oss på pressetelefonen:  +47 23 15 58 38 eller skriv til presse@ving.no

Følg pressemeldinger fra Ving Norge

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Ving Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Ving Norge

Sterk start på reiseåret 2024 – vinterferien er snart utsolgt31.1.2024 09:16:40 CET | Pressemelding

Kulde, frost, snø og vind har preget årets første måned, og vinterværet har påvirket bestillingene av reiser til solrike og varme reisemål. Ving, Norges største reisearrangør, har vært i full sving med salg av reiser siden nyttår og opplevde forrige uke en imponerende økning på hele 33 % i antall vinterbestillinger, sammenlignet med samme uke i fjor. I vinterferieukene (uke 8 og 9) er 97 % av alle charterreisene utsolgt og hele 9400 nordmenn har valgt Ving for å sikre seg en solfylt vinterferie.

Ving ser imponerende økning i antall reisende8.1.2024 08:37:54 CET | Pressemelding

Året 2023 var en betydelig opptur for reiselivet og reiseaktiviteten nærmer seg gradvis nivåene før pandemien. Norges største reisearrangør, Ving, kan rapportere om en imponerende økning på over 17 prosent i antall reisende i 2023 sammenlignet med året før. Dette understreker at reiser er noe som nordmenn prioriterer høyt og denne trenden ser ut til å fortsette inn i 2024. Dette til tross for økonomisk usikre tider, krig og uro, samt en svekket norsk krone.

I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye