
Elkjøp velger Bring for hele Norden

Elkjøp er en dominerende aktør innen elektronikk i Norden med fotfeste i Norge, Sverige, Danmark og Finland. Dette er også hjemmeområdet til den nordiske logistikkleverandøren Bring, som nå har fått en tre-årig avtale med Elkjøp.
Gode løsninger
Elkjøp investerer og satser stort på stadig å forbedre distribusjonløsningene til sine kunder med nye tjenester og leveringsalternativer. Nettopp gode logistikkløsninger og leveringsalternativer som gir fornøyde sluttkunder, fremholdes av Elkjøp som bakgrunnen for valget av Bring som post- og logistikkleverandør.
- Elkjøp har valgt Bring som vår nordiske partner for postpakker og brevleveranser fordi de har en fremoverlent holdning og fokus på at kunden alltid skal være fornøyd. Bring har i mange år levert en stabil, kvalitetssikker og effektiv løsning for oss i Norge og Danmark. Nå skal vi med stor styrke jobbe sammen for å bygge ut en enda bedre og mer effektiv infrastruktur som fundament for nye tjenester med kunden i sentrum. Det gir enda bedre kjøps- og leveranseopplevelse for sluttkunden, sier Andreas Thimour som er Head of Development & Distribution i Elkjøp.
Fjær i hatten
Elkjøp har som uttalt ambisjonsnivå at «Vi skal bli klodens mest kundeorienterte kjede». Derfor opplever Bring det som en skikkelig fjær i hatten å bli valgt som partner for hele Norden. Elkjøp er allerede før utvidelsen av samarbeidet en betydelig kunde i konsernet, og har hatt flere år med tett samarbeid og utvikling av tjenester på tvers av landegrensene.
- Vi er stolte over at Elkjøp nå forsterker det gode samarbeidet og velger Bring som nordisk totalleverandør innen pakkeforsendelser i Norden. Netthandel er et viktig vekstområde for Posten Norge og forbrukerne handler grenseløst. Avtalen er en bekreftelse på at vi leverer attraktive forbrukerorienterte løsninger som hjelper våre kunder å lykkes med sin forretning, sier konserndirektør for E-handel, Gunnar Henriksen i Posten Norge.
Nøkkelord
Kontakter
John Eckhoffpressesjef
Tel:+47 913 97 071john.eckhoff@posten.noGjelder kun pressehenvendelser
Tel:+ 47 95 14 80 00presse@posten.noBilder

Om Posten Norge
Posten Norge AS er et nordisk post- og logistikkonsern som utvikler og leverer helhetlige løsninger innenfor post, kommunikasjon og logistikk, med Norden som hjemmemarked. Konsernet møter markedet med to merkevarer, Posten og Bring: Posten kjennetegner tilbudet til privatkunden, postkontornettet og den daglige postdistribusjonen til hele det norske folk. Bring retter seg mot bedriftskunder innen post og logistikk i Norden, og består av spesialister med spisskompetanse innenfor hvert sitt område.
Følg pressemeldinger fra Posten Norge
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Posten Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Posten Norge
Grønt og blått frimerke markerer Oslo som europeisk miljøhovedstad26.12.2018 12:00:00 CET | Pressemelding
Blå fjord, grønn skog – og den europeiske miljøhovedstaden i midten.
Juleposten kom fram24.12.2018 12:00:00 CET | Pressemelding
Fra Postens terminaler over hele landet meldes det om rekordmange pakker i desember – og rent bord julaften.
Denne helgen MÅ du huske to ting15.12.2018 12:41:01 CET | Pressemelding
Fristen for å sende post som skal rekke frem til jul er i morgen, søndag. Og så må du hente pakkene dine så fort som mulig.
Mye julepost med digitale frimerker15.12.2018 08:45:00 CET | Pressemelding
For første gang kan juleposten sendes med digitale frimerker. Bare den siste uken er det skrevet hele 50.000 koder.
Posten vurderer ytterligere sentralisering13.12.2018 14:34:13 CET | Pressemelding
Fallet i brevvolumene skjer raskere enn noensinne, og Posten varsler ytterligere tiltak for å møte de økonomiske konsekvensene av dette.
Posten Norge