Cyviz

Rekordkontrakt på 145 millioner kroner (14,5 millioner dollar) til Cyviz

6.9.2022 09:00:01 CEST | Cyviz | Ikke-informasjonspliktige pressemeldinger

Cyviz har inngått avtale med en stor offentlig finansinstitusjon i Midtøsten om leveranse av komplette Cyviz-løsninger for avansert digital samhandling i møterom, innovasjonssenter og styrerom. Teknologien skal installeres på kundens nye hovedkontor. Kontrakten har en verdi på 145 millioner kroner (14,5 millioner dollar), og er den største i Cyviz’ historie. I 2021, som var et rekordår for selskapet, ville denne kontrakten utgjort hele 35% av ordreboken.

«Kontrakten er et resultat av hardt arbeid i denne regionen gjennom flere år, og er en milepæl for Cyviz. Dette er den klart største kontrakten i selskapets historie, og er en bekreftelse på hvor sterkt Cyviz' løsninger står i en geografi som vi forventer kommer til å utvikle seg betydelig de kommende årene. Vi ser helt klart at denne kontrakten kommer til å være en viktig referanse og døråpner videre for Cyviz», sier adm. direktør i Cyviz Espen Gylvik.

Installasjonen vil være gjennomført før sommeren 2023.

Cyviz’ viktigste fortrinn i konkurransen om kontrakten i Midtøsten var teknologien for visualisering av høy kvalitet, brukervennlighet, mulighet for fjernstyring og administrasjon, alt bygd på programvareløsningen Cyviz Easy Software Platform. Løsningen fra Cyviz, som skal installeres i mange rom over flere etasjer i finansinstitusjonens nye hovedkontor, vil utformes i henhold til kundens designstandard som er av aller høyeste kvalitet.

«Hybrid arbeidsdag er standarden etter covid, men for at det skal fungere er det helt nødvendig å bruke teknologi som støtter digital samhandling gjennom inkludering av alle deltakere, uavhengig av fysisk lokasjon. Dette er en sterk trend som øker etterspørselen etter våre unike løsninger fra både selskaper og offentlige instanser over hele kloden», sier Espen Gylvik.

Om Cyviz Easy Software-plattformen:

  • Designet for effektiv utrulling og administrasjon samt stabil brukeropplevelse.
  • Inkluderer fjernstyrt brukerstøtte og proaktiv oppfølging, noe om bidrar til å sikre at rommene er operative til enhver tid.
  • Intuitivt brukergrensesnitt gjør det enkelt å skifte mellom presentasjoner, workshops eller ulike demoer for kunder, noe som muliggjør en dynamisk og innovativ opplevelse for deltakerne.

Kontakter

Espen Gylvik

CEO

Cyviz AS

espen.gylvik@cyviz.com

Marius Skagen

CFO & Investor Relations

Cyviz AS

marius.skagen@cyviz.com

Om Cyviz

Om Cyviz

Cyviz er en global teknologileverandør for standardiserte konferanserom, kontrollrom og opplevelsessentre. Siden 1998 har Cyviz gitt den digitale arbeidsstyrken mulighet til å koble til, visualisere og samarbeide om deres kritiske data. De IT-drevne totalløsningene er enkle å distribuere, administrere og støtte. Cyviz betjener globale virksomheter og myndigheter med de strengeste kravene til brukervennlighet, sikkerhet og kvalitet, som engasjerer mennesker, tilrettelegger for samarbeid og understøtter beslutningsprosesser.

Cyviz er notert på Euronext Growth på Oslo Børs (ticker: CYVIZ). 

Lær mer om Cyviz på www.cyviz.com  eller besøk et av våre Cyviz Experience Centers i Atlanta, Dubai, Jakarta, Houston, London, Oslo, Riyadh, Singapore, Stavanger, eller i Washington DC.  

Børsmelding på andre språk

Følg børsmeldinger

Motta alle våre børsmeldinger per e-post fortløpende ved å registrere deg.

Besøk vårt presserom for å se alle våre børsmeldinger.

Presserom
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye