IDÉ House of Brands

IDÉ House of Brands introduserer en ny kolleksjon av bluesign®-PRODUKTER for B2B-sports- og fritidsmerket iwear28.10.2024 15:00:00 CET | IDÉ House of BrandsPressemelding

(Oslo, Norge) – IDÉ House of Brands, den største privateide leverandøren av reklameprodukter i Norden, kunngjør stolt lanseringen av sine første bluesign®-PRODUKTER som en del av den nyeste kolleksjonen for deres sports- og fritidsmerke, iwear. IDÉ House of Brands er det første Produktmedia firma som er sertifisert til å produsere bluesign®-PRODUKTER, og de er stolte av å introdusere de første iwear-plaggene laget av 100% bluesign®-GODKJENTE stoffer. Med høst/vinter-kolleksjonen 2024 snart på lager vil dette være de første iwear-produktene som bærer den prestisjetunge bluesign®-PRODUKT-etiketten. Denne prestasjonen styrker IDÉs lederskap i reklameproduktindustrien og viser deres forpliktelse til å redusere miljøpåvirkningen og sikre produktsikkerhet gjennom hele deres forsyningskjede. For bluesign® markerer denne lanseringen en betydelig milepæl i bransjens overgang til ren kjemikaliehåndtering. Lasse Lauritzen, grunnlegger og styreleder i IDÉ House of Brands, uttrykte sin stolthet ove
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siste
  • >>
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye