Togmangel forsinker planlagt innføring av flere tog på Vestfoldbanen26.6.2026 14:00:00 CEST | Jernbanedirektoratet | Pressemelding
Jernbanedirektoratet har arbeidet med å øke togtilbudet mellom Oslo og Tønsberg fra én til tre avganger i timen fra august 2027, som et første steg mot fire tog i timen i 2028. Mangel på tog gjør at tilbudsforbedringen i august ikke lar seg gjennomføre.















