OSLO NEGATIV TIL NASJONALGALLERIET IGJEN I 2026 –Lidenskap for fotografi over enda flere kvadratmeter25.6.2026 07:55:00 CEST | Stiftelsen Oslo Negativ | Pressemelding
I oktober gjentas braksuksessen fra i fjor når fotofestivalen Oslo Negativ returnerer til Nasjonalgalleriet. Tre helger, fra 10. til 25. oktober, kan publikum møte fotografer, gallerister, fotoskoler og institusjoner, se dokumentar- og kunstfoto, reportasje- og motefoto fra inn- og utland. Årets festival arrangeres for sjette gang.