news aktuell GmbH

AEHRA: AEHRA, ITALY’S FIRST PURE EV BRAND, REVEALS MODEL NAMES AND FUNDING PLANS6.8.2024 16:00:24 CEST | news aktuell GmbH

Impeto (SUV) and Estasi (sedan) represent AEHRA’s mission to craft works of pure Italian ‘automotive art’: beautiful, fiercely innovative and able to evoke strong emotions Start of factory construction scheduled for mid-2025; start of production of AEHRA SUV and Sedan by mid-2026 AEHRA invited to attend summit on future of automotive industry chaired by Minister of Enterprise and Made in Italy, Rome, 7 August Milan, 5th August 2024 – AEHRA has revealed the names of its first two models, – the Impeto SUV and the Estasi Sedan. As a testament to their mission to craft expressions of pure Italian automotive art, the AEHRA Impeto SUV takes its name from the emotion ‘impetus’, celebrating the overwhelming surge of creative energy. The Estasi Sedan is named for the emotion ‘ectasis’, an intense rapture deriving from the contemplation of an object’s beauty. These vehicles will fuse cutting-edge EV technology with breathtaking beauty. The company has submitted a €1.2 billion development plan to
Greenpeace Norge

Kartlegger hval i området åpnet for gruvedrift på havbunnen – Dette er slående resultater6.8.2024 10:50:00 CEST | Greenpeace Norge

Norskehavet, 6. august 2024. Greenpeace og et team med hvalforskere har reist til området norske myndigheter har åpnet for gruvedrift på havbunnen. De skal kartlegge hvilke havpattedyr som kan bli berørt av gruvedrift. Etter første dag med undersøkelser har de observert det som trolig er fire ulike grupper spermhvaler i ett av de foreslåtte lisensområdene.
Widerøe

Korrigering pressemelding: Aldri før6.8.2024 10:06:35 CEST | Widerøe

Vi beklager skrivefeilen i forrige pressemelding "Aldri før", sendt 08:05 tirsdag 6. august. Korrigering gjelder følgende setning, fra "vi har aldri flydd så mange passasjerer på én måned" til "vi har aldri hatt så høy kabinfaktor på én måned". Siste setning er korrekt. Juli bød på rekordhøy kabinfaktor for Widerøe. Fyllingsgraden endte på 83,5 prosent. Totalt fløy Widerøe 331.035 passasjerer i juli. Vi har aldri før hatt så høy kabinfaktor på én måned. På anbudsrutene har det vært variasjoner i kabinfaktoren med 90 prosent på Lofoten-rutene, men noe lavere på andre ruter. Totalt sett 64 prosent fyllingsgrad på anbudsrutene.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siste
  • >>
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye