Endringer i Statnetts tariffmodell22.6.2026 08:02:28 CEST | Statnett | Pressemelding
Statnett har besluttet å endre tariffmodellen for transmisjonsnettet. Med den nye tariffmodellen vil de ulike kundegruppene betale en tariff som bedre gjenspeiler kostnadene ved den andelen av eksisterende og fremtidig nettkapasitet som de legger beslag på.
















